Mitä mielen hyvinvointi on sinulle? – Kerro meille ja osallistu mukaan hyvinvointialueen asiakasraatiin
Keski-Suomen hyvinvointialueelle perustetaan asiakasraati arvioimaan sosiaali-, terveys- ja pelastuspalveluidemme järjestämistä, tuottamista ja osallisuutta.
— Asiakasraadin avulla vahvistamme hyvinvointialueemme asukkaiden vaikuttamismahdollisuuksia palvelukokonaisuuksiemme kehittämisessä, kertoo osallisuuskoordinaattori Sonja Essel.
Asiakasraatiin voivat hakea kaikki täysi-ikäiset keskisuomalaiset, joilla on omakohtaista tai läheisen näkökulmasta kokemusta hyvinvointialueen palveluiden käyttäjänä.
Voit hakea mukaan asiakasraatiin sunnuntaihin 8.12. mennessä vastaamalla kyselyyn mielen hyvinvoinnin edistämisestä tästä. Kyselyyn voi vastata, vaikka et haluaisi hakea mukaan raatiin. Valinnat tehdään hakemusten perusteella ja kaikille valituille ilmoitetaan valinnasta henkilökohtaisesti joulukuun 2024 aikana.
Asiakasraati aloittaa toimintansa tammikuussa 2025 ja tapaa 4 kertaa vuodessa Teams-etäyhteyden välityksellä. Raadin voimassaoloaika on yksi vuosi.
Lisätietoja:
- Sonja Essel, osallisuuskoordinaattori, sonja.essel(at)hyvaks.fi, p. 050 478 5108
- Raija Harju-Kivinen, asiakaspalvelupäällikkö, raija.harju-kivinen(at)hyvaks.fi, p. 040 064 7666
Uutinen julkaistu , muokattu 3.12.2024 klo 13:55